2011. június 30., csütörtök

Brekkencs... :)


....Dávidnak! A kicsi fiam mindig megcsodálja a gyöngymunkáimat, és egész egyszerűen irigy, ha vkinek megmutatom..... ha odaadom, na arról inkább ne is beszéljünk. :))) Mindig megkérdezi: Anya, ezt nekem csináltad? Erre én: Nem igazán. :))) Annyit gondolkoztam már rajta, hogy mit is fűzzek neki.... nagyon sok mindent szeret, állatok közül pl. a brekiket. Ezért gondoltam, hogy fűzök neki egy brekit... na, de nagy dilemma volt, hogy milyet is fűzzek, mert elsősorban az volt a célom, hogy felismerhető legyen. Így sikerült.... aki látta, felismerte. :D
Innen jött az ihlet: http://gyongy.network.hu/kepek/medalok/beka

4 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki,teljesen élethű,szerintem Dávid nagyon fog örülni!

    VálaszTörlés
  2. Nagy ötlet, gyönyörű kivitelezés! Ilyen kedves, mosolygós brekinek biztosan örült Dávidkád!

    VálaszTörlés
  3. Annyira helyes!!!Ha nem bánod lementettem a képet,mert a kislányom imádja a leveli békákat és szeretném neki megfűzni:)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Lányok a dicséreteket! Aranyosak vagytok.... Kedves Panka, nem bánom, hogy lementetted a képet.... Dávidom is szereti a leveli brekukat... sőt, még én is. :)))

    VálaszTörlés